POSLOVNI PROSTORI ZA ZAKUP

Imamo slobodnih prostora za zakup.

Za više informacija kliknite ovdje ili nas kontaktirajte na:

+ 385 1 3650 793
+ 385 99 217 88 36
ili pošaljite upit

ZAKUP SOBA ZA SASTANKE

Detaljno o zakupu soba za sastanke pogledajte ovdje.

PROVJERITE RASPOLOŽIVOST

right  Rezervirajte termin

BISTRO RESTART

U prizemlju Poslovnog centra Recro. Provjerite današnji dnevni izbor jela.

Juha, glavno jelo i desert.

Broj telefona bistroa Restart:
+ 385 1 3650 778

O POSLOVNOM CENTRU RECRO

rpp

Objekt je smješten na adresi Avenija Većeslava Holjevca 40 u Novom Zagrebu. Izgrađen je 2004. godine. Ukupna površina građevine iznosi 13340 m2. 

Objekt ima namjenu poslovnog prostora sa mogućnošću najma priručnih skladišta. Cjelokupna građevina dijeli se na prizemlje i četiri nadzemne etaže. Objekt je okružen dobro organiziranim parkirališnim prostorom s ukupno 380 parkirnih mjesta i hortikulturnim otocima. Objektu se prilazi iz Horvatove ulice. Na ulazu u krug zgrade postavljena je rampa s kontrolom pristupa.

Osnovni tehnički podaci zgrade

Konstrukcija objekta je od armiranog betona. Fasada građevine je kombinacija modernih  sendvič panela s visokim stupnjem toplinske izolacije te optimalno raspoređenih staklenih ploha sa kvalitetnom bravarijom. Prozorska okna su s mogućnošću otvaranja.

Objekt je opremljen suvremenim četvorocjevnim sustavom grijanja i hlađenja koji omogućava istovremeno grijanje ili hlađenje tijekom cijele godine. Prostori objekta su ventilirani i dodatno klimatizirani po potrebi (server sobe, kuhinje). Zgrada je opremljena vatrodojavnim sustavom.

Izdašni sustav neprekidnog napajanja osigurava normalno funkcioniranje zgrade i u trenucima nestanke električne energije.

Opremljenost poslovnog centra

  • Mogućnost kreiranja i prilagođavanja prostora vlastitim potrebama
  • Sanitarni čvorovi su opremljeni Villeroy & Boch, Duravit i Grohe opremom
  • Podignuti (kompjuterski) pod u uredima i hodnicima
  • Mrežne i strujne instalacije prilagodljive su organizaciji unutarnjeg prostora
  • Vlastiti generator za slučaj nestanka električne energije
  • Povezanost optičkim kablovima sa svim vodećim providerima
  • Wi-fi mreža u javnim prostorima
  • Elektronički sustav nadzora temperature u prostorijama
  • Fleksibilni četverocjevni sustav grijanja i hlađenja
  • Suvremeni alarmni i vatrodojavni sustavi
  • Video nadzor objekta 0-24 sata
  • 5 putničkih dizala
  • 380 parkirnih mjesta za automobile

Usluge i sadržaji

  • Vlastiti facility management u objektu na raspolaganju 0-24 sata
  • Facility management servisni portal za sve korisnike zgrade
  • Ulazna rampa s kontrolom pristupa parkingu
  • Ulaz u parkiralište putem automatskog očitanja registarskih tablica vozila
  • Olakšani pristup kamionima
  • Parking za bicikle i motocikle
  • Prijemne recepcije s kontrolom ulaska na oba ulaza
  • Nadzor zaštitarske službe 0-24 sata
  • Sustav kontrole pristupa u uredske prostore beskontaktnim karticama
  • Data centar, mogućnost zakupa kapaciteta
  • Mogućnost zakupa potpuno opremljenih soba za sastanke (projektori)
  • Servis za čišćenje ureda
  • Botaničke usluge u uredima
  • Bistro u prizemlju s bogatim izborom jela
  • Bistro raspolaže zimskim vrtom te vanjskom terasom
  • Mogućnost organizacije cateringa

ZAŠTO?

Nudimo opremljene uredske prostore sa kompletnom uslugom i podrškom.

KAKO?

Provjerite stručnost i korektnost našeg poslovanja.

PO MJERI

Idealna iskoristivost prostora, cjeline 100% fleksibilne.

PODRŠKA

Vlastiti Facility service na objektu dostupan 0-24 sata.