NOVO! MOGUĆNOST PUNJENJA ELEKTRIČNIH AUTOMOBILA

PARKIRNA MJESTA ZA ZAKUP NA LOKACIJI: HORVATOVA ULICA 35.

Za sve informacije kliknite ovdje.

Za direktan zakup parkirnih mjesta ispunite formular.

POSLOVNI PROSTORI ZA ZAKUP

Imamo slobodnih prostora za zakup.

Za više informacija kliknite ovdje ili nas kontaktirajte na:

+ 385 1 3650 793
+ 385 99 217 88 36
ili pošaljite upit

BISTRO RESTART

U prizemlju Poslovnog centra Recro. Provjerite današnji dnevni izbor jela.

Juha, glavno jelo i desert.

Link za on line narudžbu jela

Broj telefona bistroa Restart:
+ 385 99 366 4930

ZAKUP SOBA ZA SASTANKE

Detaljno o zakupu soba za sastanke pogledajte ovdje.

PROVJERITE RASPOLOŽIVOST

right  Rezervirajte termin

O POSLOVNOM CENTRU RECRO

rpp

Objekt je smješten na adresi Avenija Većeslava Holjevca 40 u Novom Zagrebu. Izgrađen je 2004. godine. Ukupna površina građevine iznosi 13340 m2. 

Objekt ima namjenu poslovnog prostora sa mogućnošću najma priručnih skladišta. Cjelokupna građevina dijeli se na prizemlje i četiri nadzemne etaže. Objekt je okružen dobro organiziranim parkirališnim prostorom s ukupno 380 parkirnih mjesta i hortikulturnim otocima. Objektu se prilazi iz Horvatove ulice. Na ulazu u krug zgrade postavljena je rampa s kontrolom pristupa.

Osnovni tehnički podaci zgrade

Konstrukcija objekta je od armiranog betona. Fasada građevine je kombinacija modernih  sendvič panela s visokim stupnjem toplinske izolacije te optimalno raspoređenih staklenih ploha sa kvalitetnom bravarijom. Prozorska okna su s mogućnošću otvaranja.

Objekt je opremljen suvremenim četvorocjevnim sustavom grijanja i hlađenja koji omogućava istovremeno grijanje ili hlađenje tijekom cijele godine. Prostori objekta su ventilirani i dodatno klimatizirani po potrebi (server sobe, kuhinje). Zgrada je opremljena vatrodojavnim sustavom.

Izdašni sustav neprekidnog napajanja osigurava normalno funkcioniranje zgrade i u trenucima nestanke električne energije.

Opremljenost poslovnog centra

  • Mogućnost kreiranja i prilagođavanja prostora vlastitim potrebama
  • Sanitarni čvorovi su opremljeni Villeroy & Boch, Duravit i Grohe opremom
  • Podignuti (kompjuterski) pod u uredima i hodnicima
  • Mrežne i strujne instalacije prilagodljive su organizaciji unutarnjeg prostora
  • Vlastiti generator za slučaj nestanka električne energije
  • Povezanost optičkim kablovima sa svim vodećim providerima
  • Wi-fi mreža u javnim prostorima
  • Elektronički sustav nadzora temperature u prostorijama
  • Fleksibilni četverocjevni sustav grijanja i hlađenja
  • Suvremeni alarmni i vatrodojavni sustavi
  • Video nadzor objekta 0-24 sata
  • 5 putničkih dizala
  • 380 parkirnih mjesta za automobile

Usluge i sadržaji

  • Vlastiti facility management u objektu na raspolaganju 0-24 sata
  • Facility management servisni portal za sve korisnike zgrade
  • Ulazna rampa s kontrolom pristupa parkingu
  • Ulaz u parkiralište putem automatskog očitanja registarskih tablica vozila
  • Olakšani pristup kamionima
  • Parking za bicikle i motocikle
  • Prijemne recepcije s kontrolom ulaska na oba ulaza
  • Nadzor zaštitarske službe 0-24 sata
  • Sustav kontrole pristupa u uredske prostore beskontaktnim karticama
  • Data centar, mogućnost zakupa kapaciteta
  • Mogućnost zakupa potpuno opremljenih soba za sastanke (projektori)
  • Servis za čišćenje ureda
  • Botaničke usluge u uredima
  • Bistro u prizemlju s bogatim izborom jela
  • Bistro raspolaže zimskim vrtom te vanjskom terasom
  • Mogućnost organizacije cateringa

ZAŠTO?

Nudimo opremljene uredske prostore sa kompletnom uslugom i podrškom.

KAKO?

Provjerite stručnost i korektnost našeg poslovanja.

PO MJERI

Idealna iskoristivost prostora, cjeline 100% fleksibilne.

PODRŠKA

Vlastiti Facility service na objektu dostupan 0-24 sata.